Kariyer

Kariyerim, tatli belam.

Sadece belam ve maasim.

Itiraf mi etsem. Kendimi kariyer konusunda basarisiz hissediyorum. Ve bu his ben kedimi isime asigim 70 yasinda da olsam ben bu isi yapmak isterdim dedigim bir alan bulana kadar degismeyecek. Daha cok kazanabildigim degil tutkuyla ilginc buldugum bir sey bulmak isterdim. Bulamadim iste.

Universitede okudugum isi yapmiyorum. Masterini yaptigim alanda calismiyorum. Ugruna harika bir isi biraktigim Fransizcayi kullanmiyorum, hatta unuttum. Basta satistaydim ondan ciktim. Is gelistirmedeyim ama artik zekami o kadar kivrak ve yeterli bulmuyorum ileri pozisyonlar icin. E simdi biri gelip bana soylesin ben iyi para kazaniyorum, Danimarka’da buyuk bi sirkette en onemli yoneticilere rapor hazirlanan bir iste calisiyorum diye mesleki anlamda basarili miyim? bence hatir cunku gelecek korkum var. Cunku bu isi sIkIci buluyorum. Cunku bir sonraki adimim ne olacak bilmiyorum ve bilmedigim icin nefret ediyorum durumdan. Birilerine bi faydam olsaydi. Hapishanede ya da hastanede calissaydim. Ama birine bi faydam olsaydi. Kendi isim olsaydi. Kendi parami kazanip kendi sirketimi buyutseydim.

Bi gun bu konuda icimi rahatlatacak bir adim atmak istiyorum, insallah kismet olur bu bloga bunu yazmak. Insallah. Hala umidim var.

Bir Cevap Yazın

