Ehliyet yolu

Bugun isten yarim gun izin alip Køge polis merkezinde yazili ehliyet sinavi olmaya geldim. 25 soruda max 2 yanlis olmali. Ben 2 yanlis yaptim ve gectim. Oh uzerimden nasil bir yuk kalkti :) Sinav Dancaydi ve 25dak vardi. En son ben ciktim. Ve polis tillykke dediginde nasil mutlu oldum.
Kendime bir odul olsun diye burda bi cafeye geldim.
Køge kucuk ve tatli bir carsiya sahip. Aslinda cok hos bi ayakkabicida gordugum babetleri mi odul yapsam diye dusunmefim degil. Ama kazanan kocaman bir meksika burger oldu.

image

Simdi sirada, kaygan pist direksiyon alistirmasi ve sonra da direksiyon sinavi var. Eglenceli kisim kaldi geriye yani :)

Bir Cevap Yazın

