Isler gücler

8 nisan’da DB mulakatina gittim.

sorular; kendinden bahset.. simdi sana su skill’leri soylicem ve bunun senden oldugunu kanitlayan ornekler ver: many balls in the air, politics savy..

weakness sormuyorum ama su an uzerinde calistigin development seyi soyle: listening

dedim ki mudurum charismatic leader icin uc sey vardir

presence

warmth

power

benim uzerinde calistigim sey warmth.

kadin mudurlerle calismak nasil olacak bilmiyorum..

signe benden genc, suskun, tutuk bi kiz. onunla her hayir deyisimde, challenge edisimde kavga cikar gibi geliyo.

ama onun muduru daha sempatik gibi.

Reklamlar

Kus ve sincap

Yeni tasindigimiz evin arka bahcesine findik birakiyorum sincap icin, on bahcede de kuslara yem veriyorum. Guya en cok Marcel icin yapiyorum bunlari. Ben oysa en cok heyecanlanan kisiyim sincap findikari yerken resmen heyecanlaniyorum ve sevindirik oluyorum. Kuslar bizim yeni kus evini bugun benimsediler ve ben mutluluktan havaya uctum. Yasasin doga :)

Marcel

Benim yakisikli, sempatik oglum. Seninle daha sen 2 yasindasin ve oyle gurur duyuyorum ki. Bir gun beni komik bulmazsin, sohbetimden keyif almazsin, benimle oyun yerine tv izlemek istersin, giysimi, Danca aksanimi, ya da herhangi bir seyimi begenmezsin diye korkuyorum. Cunku sen benim gozumde oyle yuksek bir yerdesin ki. Sen bence sinifinin en sevileni, matematik dersinin yildizi, futbol takiminin kaptani, muzik grubunun populer solisti, universitesinin ogrenci kurul baskani ve hangi meslegi secersen sec o dalin en secme temsilcilerinden olacaksin. Ben senin sincaba mama verirken “dindap mama” diye bagiran catlak sesini, ciceklere su verirkenki ciddiyetini, lego yaparken yaptigimiz uzun kuleleri yikarkenki yaramaz gulusunu, bulasik makinesi bosaltma hizini, her gun yeni soyledigin turkce danca (bro bugun soyledin) kelimelerin ve artik iki uc kelimeli cumlelerini (farfar sover) beynimde screensaver gibi dondurucem hayatimin geri kalaninda. Sen elinde iki agzinda bir emzikle uyuyorsun. Gece yarisi uyanirsan sana su veriyorum ve anlasiyoruz geri goturunce uykuya kaldigin yerden daliyorsun. Seni yataga birakmadan once kocaman sariliyorum ve opuyorum. Senin uykuya dalmak icin ihtiyacin var belki o sarilmaya ama benim senin bebekligini, nefes alma temponu, emziginden cikan cuk cuk sesi hafizama biraz daha derin kazimak icin cok ihtiyacim var o sarilmaya. Seni cok seviyorum oglum.

Kariyer

Kariyerim, tatli belam.

Sadece belam ve maasim.

Itiraf mi etsem. Kendimi kariyer konusunda basarisiz hissediyorum. Ve bu his ben kedimi isime asigim 70 yasinda da olsam ben bu isi yapmak isterdim dedigim bir alan bulana kadar degismeyecek. Daha cok kazanabildigim degil tutkuyla ilginc buldugum bir sey bulmak isterdim. Bulamadim iste.

Universitede okudugum isi yapmiyorum. Masterini yaptigim alanda calismiyorum. Ugruna harika bir isi biraktigim Fransizcayi kullanmiyorum, hatta unuttum. Basta satistaydim ondan ciktim. Is gelistirmedeyim ama artik zekami o kadar kivrak ve yeterli bulmuyorum ileri pozisyonlar icin. E simdi biri gelip bana soylesin ben iyi para kazaniyorum, Danimarka’da buyuk bi sirkette en onemli yoneticilere rapor hazirlanan bir iste calisiyorum diye mesleki anlamda basarili miyim? bence hatir cunku gelecek korkum var. Cunku bu isi sIkIci buluyorum. Cunku bir sonraki adimim ne olacak bilmiyorum ve bilmedigim icin nefret ediyorum durumdan. Birilerine bi faydam olsaydi. Hapishanede ya da hastanede calissaydim. Ama birine bi faydam olsaydi. Kendi isim olsaydi. Kendi parami kazanip kendi sirketimi buyutseydim.

Bi gun bu konuda icimi rahatlatacak bir adim atmak istiyorum, insallah kismet olur bu bloga bunu yazmak. Insallah. Hala umidim var.

Geri döndüm

Blogum sana ihtiyacim var.

Yazmaya.

Silmeye.

Düsünmeye.

Virgule ve noktaya ve soru isaretine ve unleme…

Icimin bosalmasi, sularin durulmasi, beynimin calismasi, yaraticiligimin geri gelmesi gerekiyor.

Bebek olunca ona blog actim. Onunla yaptigimiz aktiviteleri, onun birbirinden tatli hallerini o bloga aktardim.

Ama burayi ve belki de kendi ic dunyami ihmal ettim.

Ekim 29’da Karlslunde’daki yeni kocaman evimize tasindik. Oglumuz iki yasinda ve bebekten cocuga dönüyor günbegün. Isler hep ayni. Hala ayni sirketteyim. Ve bu yaziyi yazmadan tesadufen eski yazilarimnda okudugum kadariyla anliyorum ki 2011den beri ayni plaklari caliyor beynim: hafizamin, mantigimin keskinligini yitirmesi, fransizcamin unuulanlar arasina girmesi, kariyer secimimimden memniyetsizlik. Simdi fitness icin eskisi kadar fanatik degilim. Zorluyorum kendimi gitmek icin. Ve icimde yazmak icin, beynimi eski kapasitesine getirmek icin bir ozlem var ama daha cok nostalji gibi. Kendimi zorlayacak enerji yok nedense. Hani gokten zeka ilaci inse hemen icicem ama gidip de kasacak halim yok.

Simdi cocuk buydu, daireden mustakil eve tasindik ya, dogaya yakinlastik ya edebiyata ve fotografa ozlem duyuyorum.

Oturup karsilikli bir seyler icseydik be blog.

Bu blog tatli blog

Benim ilk ve tek duzenli, uzun soluklu yazdigim blog olan bu Air and Light and Time and Space blogumu ne yapsam diye dusunuyorum son gunlerde.

Cunku Ocak ayindan beri hayatimda yepyeni bir heyecan var. Hamileligimin son trimestrindeyim ve bundan bu blogda hic bahsetmemistim.

Ote yandan baska bir blog baslattim yine wordpress’te. Orda fazla yazmadim aslinda toplam su an itibariyle 28 yazi yazmisim.

Acaba o blogla mi devam etsem, yoksa o blogdakileri buraya ayri bir sayfa mi olarak tasisam.

Karisik

image

Hazir pizza hamurlarini hep goruyordum ama hic orali olup bu kalori zenginini eve sokmayi dusunmuyordum.
Ama dun aldim ve denedigimiz pizza acayip guzel oldu. Artik repertuarimizda yeni bir uye var!

Ehliyet yolu

Bugun isten yarim gun izin alip Køge polis merkezinde yazili ehliyet sinavi olmaya geldim. 25 soruda max 2 yanlis olmali. Ben 2 yanlis yaptim ve gectim. Oh uzerimden nasil bir yuk kalkti :) Sinav Dancaydi ve 25dak vardi. En son ben ciktim. Ve polis tillykke dediginde nasil mutlu oldum.
Kendime bir odul olsun diye burda bi cafeye geldim.
Køge kucuk ve tatli bir carsiya sahip. Aslinda cok hos bi ayakkabicida gordugum babetleri mi odul yapsam diye dusunmefim degil. Ama kazanan kocaman bir meksika burger oldu.

image

Simdi sirada, kaygan pist direksiyon alistirmasi ve sonra da direksiyon sinavi var. Eglenceli kisim kaldi geriye yani :)

Running sushi keyfim

Ehliyet kursuna erken gelmisim, programda 4 gorunuyordu, 5teymis! Ben de firsattan istifade daha once yolda gozume kestirdigim sushi rest.a geldim :)
Ac diildim ama running menuye dayanamadim ve o kadar para verdim diye, tipik ben, birsuru yedim.. Bos tabaklar tek tanigim :)
Sushiyi cok seviyorum napabilirim ♥

image

Yesil cay icin de bir kalp ♥